Kevään 2020 poikkeusolot pakottivat yritykset mukautumaan nopeasti uusiin tapoihin tehdä yhteistyötä asiakkaiden ja kollegojen kanssa, sekä myydä, markkinoida ja johtaa organisaatiota etänä. Se sai aikaan valtavan muutostarpeen työympäristöjen kehittämiseksi ja digitalisoimiseksi; etäpalaverit, etämyynti, etäkoulutukset ja etätyöpajat tulivat vauhdilla tutuiksi.

Vaikka tavat työn tekemiseen ovat muuttuneet, tarve ymmärtää ja palvella asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla ei ole. Miten siis pitää huoli siitä, että tunnemme ja ymmärrämme asiakkaitamme myös digitaalisessa työympäristössä?

Ensiarvoisen tärkeää juuri nyt on hyödyntää käytössä olevaa dataa mahdollisimman tehokkaasti. Salesforce-käyttäjillä dataa ja tietoa on paljon saatavilla, mutta miten tätä dataa voi rikastaa esimerkiksi Salesforcen ulkopuolisella datalla laajemman asiakasymmärryksen saavuttamiseksi? Ja miten tietoa voi jakaa koko organisaation laajuisesti niin, että kaikki työntekijät voivat tarvittaessa hyödyntää sitä itsenäisesti omassa työssään?

Muun muassa näistä aiheista puhuimme webinaarissamme, johon vieraaksemme saapui Juha Teljo Salesforcelta. Lataa webinaaritallenne alta, ja katso se silloin kun sinulle parhaiten sopii!

 

Miksi katsoa webinaari?

Jos olet Salesforce-käyttäjä ja haluat oppia miten Salesforcen dataa voi rikastaa sen ulkopuolisella datalla, analysoida Tableaussa ja upottaa Salesforceen osaksi käyttäjien jokapäiväistä arkea laajemman asiakasymmärryksen lisäämiseksi, tämä webinaari on juuri sinulle!

Webinaarissamme opit:

  • Miksi analytiikkaa kannattaa hyödyntää juuri nyt?
  • Salesforce-datan hyödyntämisen käyttökohteita asiakasymmärryksen lisäämiseksi.
  • Lisäksi näet miltä näyttää Asiakas 360 -näkymä, jossa Salesforcen dataa on rikastettu sen ulkopuolisella asiakasdatalla, visualisoitu interaktiiviseksi analytiikaksi ja upotettu saumattomasti Salesforceen osaksi Salesforce-käyttäjän kokemusta.